Kennemer Sportcenter

Het multifunctionele Kennemer Sportcenter in Haarlem kent een grote variatie gebruikers. Overdag is de CIOS sportopleiding hoofdgebruiker van het Kennemer Sportcenter. Ook dagelijks wordt in de judozaal getraind door de Kenamju Sportschool en vinden diverse regionale verenigingen hun weg naar de volledig ingerichte turnzaal.

In het Sportcenter zijn drie haldelen te gebruiken voor verschillende zaalsporten en is er een 14 meter hoge klimwand. Tevens beschikt het Sportcenter over zes indoor tennisbanen.

Jaarlijks is het Kennemer Sportcenter gastheer van vele nationale en internationale (sport)evenementen, beurzen en congressen. Enkele voorbeelden hiervan zijn de Vlooienmarkt, de scholierenbeurs CHOICE, het NRT Tennistoernooi Jonkman en de Sport-In voor kinderen. Goede herinneringen hebben wij aan de Fed Cup, de Davis Cup, de Europa Cup Judo en de Haarlem Basketball Week.

Kennemer Sportcenter
Fie Carelsenplein 1