HLC

HLC is een sportvereniging uit Haarlem en directe omgeving (Bloemendaal, Vijfhuizen en Heemstede) met meer dan 1000 leden. Jongens en meisjes kunnen bij ons terecht voor turnen, peuter- en kleutergym, jazzdans, acrogym en circus. Voor volwassenen heeft HLC keepfitlessen voor Dames en Heren in diverse vormen en recreatief badminton. Koersbal en Yoga behoren ook tot de mogelijkheden.

Turnen bij HLC kan op bijna iedere dag van de week. Zowel recreatief als op wedstrijdniveau, in onze eigen zaal aan de Belgiƫlaan 8 of op een van de andere lokaties in en rond Haarlem.
Bekijk het lesrooster voor de mogelijkheden.

Alle lessen worden begeleid door gediplomeerde leiding.
Onze hoofdactiviteit is gymnastiek en turnen, zowel op recreatief als op wedstrijdniveau. Daarnaast is er ook jazzdans, jazzballet, acrogym en een circusschool (OKIDOKIE).

Voor volwassenen zijn er verschillende groepen bewegen op muziek, onder de begrippen Combi-Fit en Meer Bewegen Voor Ouderen (MBVO). Er bestaat een groep recreatief badminton dames. Ook kan er, buiten verenigingsverband, koersbal gespeeld worden.

Je bent van harte welkom voor een of twee gratis proeflessen, aanmelden is niet nodig, kom gewoon langs! Voor vragen of meer informatie kunt u contact met ons opnemen

• vrijblijvend 2 proeflessen (zonder afspraak)

open jullie op zaterdag
Beantwoorden  •