Toos Jazzdans- en Turnvereniging

TOOS is een moderne vereniging met een breed sportaanbod voor alle leeftijden en op elk niveau. Voor iedereen van 1 tot 80 jaar is wel een geschikte les te vinden. Zo hebben wij in ons sportpakket naast gymnastiek, (recreatief) turnen èn dans ook de volgende disciplines: ouder & kindgym, kleuterdans, kleutergym, jazztiek, baltiek, trampoline springen / airtumbling, 3-D sport, aerobics, fit balans, pilates, hart sport fit, trimmen en ismakogie.

Toos is in 1921 opgericht en inmiddelsuitgegroeid tot een sportief begrip in Waddinxveen e.o. TOOS is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) en telt meer dan 800 leden.

TOOS staat officieel voor: “Ter Ontspanning Onzer Spieren”

Tegenwoordig is ons motto: “Tijdloos Opwindend Ontspannend Sportief”

TOOS wordt geleid door het algemeen bestuur en werkt met gediplomeerde en gekwalificeerde enthousiaste docenten. Bovendien zijn meer dan 100 vrijwilligers actief in de organisatie achter de schermen! Het beheer van ons sportcomplex TOOS Plaza is in handen van Stichting eXacto.

Toos Jazzdans- en Turnvereniging
Staringlaan 18