VRC Rolschaatsbaan

De rolschaatssport in Valkenswaard kent een traditie van decennia oud. Jarenlang was De Dennenberg in het Valkenswaardse verenigingsleven niet weg te denken. De combinatie van speeltuin en rolschaatssport had een enorme aantrekkingskracht op de jeugd en maakte dat de Dennenberg vele jaren lang niet weg te denken was als toonaangevende Valkenswaardse vereniging. Ook op nationaal en internationaal niveau werden qua sportprestaties in de takken rolhockey en kunstrijden hoge ooien gegooid.

Door bestuurlijke en financiele problemen is de Dennenberg eind jaren '80 ten onder gegaan, maar heeft de rolschaatssport in Valkenswaard een doorstart gemaakt met de totstandkoming van de Valkenswaardse Roller Club. Inmiddels ligt de opstartdatum van onze vereniging al meer dan 15 jaar achter ons en is er sprake van een gezonde vereniging.

VRC kent een hoofdbestuur en daarnaast nog altijd een rolhockey- en een kunstrijdafdeling, ieder autonoom aangestuurd door een Technische Commissie. Op deze site worden de beide sporten verder geintroduceerd.

Wij wensen u veel leesplezier en hopen u middels deze site op de hoogte te houden van actuele ontwikkelingen binnen onze vereniging!

maandag?
dinsdag?
woensdag?
donderdag?
vrijdag?
zaterdag?
zondag?

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De sportclub-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

VRC Rolschaatsbaan