Gesloten op zaterdag

Toon openingstijden

sportclubs - Willem II Tilburg - kaartoverzicht

Willem II Tilburg

Al sinds 1896 is Willem II dé voetbaltrots van Tilburg, en omstreken.
De clubwaarden van Willem II zijn: bouwen op tradities, strijdlustig voetbal, bruisende ambiance en nauwe betrokkenheid bij de samenleving. Samen met supporters en sponsors – toen, nu en in de toekomst.

Willem II heeft haar visie als volgt geformuleerd:
Al sinds 1896 is Willem II dé voetbaltrots van Tilburg, de zesde stad van Nederland. In haar rijke historie heeft de club 40 jaar in de Eredivisie gespeeld. In het seizoen 2013-2014 komt Willem II uit in de Jupiler League, maar we hopen snel terug te zijn waar we horen.

Naast sportieve resultaten is een gezonde financiële positie essentieel voor toekomstig succes. Willem II werkt daarom intensief aan het verhogen van de inkomsten.

Een belangrijke pijler hierbij is het versterken van de clubwaarden Willem II. Voor de Tricolores betekent dit: bouwen op tradities, strijdlustig voetbal, bruisende ambiance en nauwe betrokkenheid bij de samenleving. Samen met supporters en sponsors – toen, nu en in de toekomst.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Willem II Tilburg