Sport en Recreatie

Veel mensen vinden in sport, spel en recreatie een leuke manier van vrijetijdsbesteding. In onze stad zijn verschillende mogelijkheden om sportief en recreatief bezig te zijn.

Wij hebben praktische informatie over verenigingen, accommodaties en reserveringen, subsidies en voorwaarden en recreatie. Het sport- en beweegaanbod in onze stad staat op www.s-port.nl

´S-PORT
De afdeling Sport en Recreatie geeft met ´S-PORT de ruimte om van al die krachten en talenten van de stad gebruik te kunnen maken. Wij brengen dat in beeld, wij stimuleren, verbinden en bewaken kwaliteit. Op die manier wordt de sportieve kracht van de stad van iedereen!

Reserveren van gemeentelijke sportaccommodaties
T: (073) 615 97 16 (op werkdagen tussen 08.30 - 12.30 uur)

E: verhuursport@s-hertogenbosch.nl

Is telefonisch aanvragen van een reservering niet mogelijk? Vul het digitale webformulier aanvraag sportaccommodatie in of stuur e-mail naar verhuursport@s-hertogenbosch.nl. Berichten blijven bewaard in de postbus en worden later in behandeling genomen. Houd hier rekening mee.
Wij informeren bekende gebruikers van onze accommodaties van tevoren per e-mail over uitzonderingen en bereikbaarheid.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Sport en Recreatie

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Sport en Recreatie

• Zaalverhuur