Maenen Multifunctioneel Gebouw De Drie

Het multifunctionele gebouw "De Drie Maenen" heeft sinds de opening in 1981 een centrale functie gekregen in de dorpskern van Ouderkerk aan den IJssel. Door een actief verenigingsleven in de gemeente Ouderkerk wordt het gebouw dan ook intensief gebruikt. In de loop der tijd is het gebouw uitgegroeid tot een echt multifunctioneel gebouw, waar elke week wel wat anders te beleven valt.

Er zijn verschillende zalen in het gebouw waaronder de sporthal, de grote zaal, de kleine zaal en de hobbyruimte. Tevens biedt het gebouw onderdak aan de Vierstroom, atelier Jetzes en Fysiocare Zuid Holland.

• Reserveren verplicht
  • Verhuur grote en kleine zaal

Maenen Multifunctioneel Gebouw De Drie
Abelenlaan 1