Geopend tot 17.30

sportclubs - Schaakschool Schaakmeester_P - kaartoverzicht

Schaakschool Schaakmeester_P

Schaakschool Schaakmeester_P verzorgt schaakles voor voor kinderen en volwassenen. Op woensdagmiddag zijn er schaaklessen in vier groepen: om half twee, half drie, half vier en vijf uur. De eerste groep is voor beginners, de laatste voor gevorderden met veel ervaring. In deze groep (van vijf uur) zitten vooral middelbare scholieren, die behalve op de schaakschool ook op een schaakclub zitten.
Naast de originele schaakschool (die al meer dan twaalf jaar bestaat!) zijn er schaaklessen op basisscholen en privélessen mogelijk. De meeste schoolschaaklessen zijn in klassen voor hoogbegaafde leerlingen ('HB-leerlingen' of Leonardoscholen). Privélessen worden gevolgd door volwassenen die (al of niet opnieuw) naar een schaakclub willen gaan of jonge kinderen die het spel grondig willen leren (al of niet naast het lidmaatschap van een schaakclub). Verder zijn er ook specifieke privélessen voor enthousiaste jeugdschakers die goede schaaktraining willen van een gediplomeerde leraar.

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor Schaakschool Schaakmeester_P