Langeland Tennisvereniging

T.V. Langeland is opgericht in 1978 en gevestigd aan de Krimpenerbosweg 6 in Krimpen aan den IJssel. TV Langeland is een tennispark met 8 kunstgrasbanen waarop in weer en wind gespeeld kan worden. TV Langeland is geopend van 1 april tot 1 oktober.

T.V. Langeland organiseert jaarlijks vele activiteiten voor jong en oud, waaronder clubkampioenschappen, competitie en het populaire Langeland Open, waar jaarlijks vele tennissers uit de hele regio strijden om de titel. Daarnaast is er iedere woensdagochtend en donderdagavond ' racketochtend/-avond', waar seniorleden willekeurig bij elkaar worden ingedeeld, zodat zij elkaar op een sportieve manier leren kennen. Kortom: een vereniging die actief en gezellig is!

TV Langeland organiseert voor de jeugd o.a.
· Tennisfun4Kids.
· Minitennis.
· Competitie.
· Clubkampioenschappen.
en voor de senioren o.a.:
· Ladies Day.
· Competitie.
· Clubkampioenschappen.
· Langeland Open.

De jaarlijkse Familiedag is bedoeld voor zowel de jeugd- als de seniorleden; jong en oud nemen het dan tegen elkaar op. Speciaal voor de seniorleden wordt elk jaar de Mosselavond georganiseerd: een gezellige avond waarop je kunt genieten van onze Zeeuwsche Roem met een lekker glaasje wijn.
TV Langeland beschikt over gediplomeerde leraren die zowel in de zomer als in de winter op elk niveau tennisles geven. Daarnaast is er een speciale selectietraining voor de getalenteerde jeugdleden.
Jaarlijks houden wij een Open Dag waarop u geheel vrijblijvend kennis kunt maken met TV Langeland. Houd daarom de regionale kranten in de gaten!

Neem ook eens een kijkje in ons foto-album om een indruk te krijgen van wat er allemaal te doen is op ons park.

Langeland Tennisvereniging
Krimpenerbosweg 6