Schietsport Vereniging SV de Vrijheid

Gesloten (vr 20.00 - 22.00)

Toon openingstijden

sportclubs - Schietsport Vereniging SV de Vrijheid - kaartoverzicht

Schietvereniging SV de Vrijheid Hoorn

Schietsport Vereniging De Vrijheid in Hoorn is een KNSA gecertificeerde schietbaan met 25m en 100m schietpunten voor sportschutters en een ieder die een indruk / informatie wil krijgen wat de schietsport inhoudt.
Onder toezicht en begeleiding van ervaren instructeurs wordt U in de gelegenheid gesteld om zelf te ervaren wat de sportschieten inhoudt.
Naast de diverse disciplines en kalibers vuurwapens is onze schietvereniging airsoft gecertificeerd

Vanaf 12 jaar mag (onder begeleiding), bij onze, KNSA gecertificeerde, schietvereniging al worden begonnen met sportschieten. Wij hebben hiervoor speciaal KNSA opgeleide basis trainers.
Wilt u, als beginnend schutter of ter kennismaking van de schietsport, zelf ook een keer met klein kaliber of airsoft wapen schieten, dan kunt u onder begeleiding van onze bekwame instructeurs een introductie aanvragen.

• Wedstrijden
  • partycentrum

Gesloten
Opent vandaag om 20.00
maandagGesloten
dinsdag20.00 - 22.00
woensdagGesloten
donderdagGesloten
vrijdag20.00 - 22.00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

KNSA

De Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie is de instantie in Nederland die de belangen behartigt van alle (aangesloten) schietsportverenigingen. Bovendien vertegenwoordigt de KNSA, als officieel erkend gesprekspartner, de schietsport op nationaal niveau onder andere bij diverse overheden en ministeries (VWS, Veiligheid & Justitie, Defensie en Infrastructuur & Milieu) en de nationale sportkoepel NOC*NSF, binnen Europa bij de Europese Schietsport Federatie (ESC) en wereldwijd bij de Internationale Schietsport Federatie (ISSF) en de Muzzle Loaders Associations International Committee (MLAIC).
Naast het behartigen van de belangen van de schietsport en alles wat daarmee te maken heeft bij externe relaties (denk ook aan de pers), verleent de KNSA uiteraard service aan haar leden op diverse terreinen.
Zo verzorgt de KNSA onder andere opleidingen en cursussen, zowel op sporttechnisch als op wedstrijdorganisatorisch gebied, en leidt zij sportschutters op

• KNSA gecertificeerd

Leekerpad 5