SVHA Voetbalvereniging Clubhuis

Het aantal jeugdleden blijft gestaag toenemen, een voorwaarde voor onze toekomst en in 2009 beschikken we over het grootste ledenaantal (400) ooit.
Onze vereniging is financieel gezond te noemen en de verwachtin­gen voor de toekomst zijn goed.
Wij streven er nu naar om onze vereniging verder uit te laten groeien, een vereniging die een goede naam heeft en deze naam ook wenst te behouden.
Aan ons allemaal om alle schouders er onder te blijven zetten!!

Jeugdleden

Wenst u, uw zoon of dochter lid te worden van S.V.H.A dan treft u hierbij relevante informatie aan. Hieronder treft u de namen aan van alle coördinatoren van de jeugd aan. Voor al uw vragen, opmerkingen etc. kunt u altijd bij één van hen terecht. De coördinator is de contactpersoon voor ouders en spelers voor alle zaken waarvoor u niet terecht kan bij uw leiders en/of trainers.

Senioren
Senioren die wensen te voetballen bij onze club kunnen het beste contact opnemen met dhr. Sjaak Broenland of ook eens een bezoekje brengen aan ons sportpark. Dhr. Broenland zal uw gegevens doorspelen aan de juiste persoon binnen onze organisatie.

SVHA Voetbalvereniging Clubhuis
De Zandakkers 43