Schietsportvereniging HSV De Helm

H.S.V. "De Helm" in Helmond is een middelgrote schietsportvereniging met momenteel circa 225 leden en is opgericht op 21 maart 1973. De vereniging is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Schutters Associatie (KNSA), de overkoepelende organisatie voor veel schietsportverenigingen in Nederland, en beschikt over een eigen accommodatie met 20 schietpunten van 25m tot 100m.

De vereniging kent de disciplines groot en klein kaliber pistool/revolver en geweer, historische wapens, parcour en militair pistool, en Field-Target (FT). Deze disciplines worden op diverse momenten in de week (avonden en weekend) geschoten.

Naast het beoefenen van de schietsport hecht de vereniging ook grote waarde aan het sociale aspect. Jaarlijks worden diverse activiteiten georganiseerd.

• online aanmelden
  • online contactformulier