Tennisclub Etten

Tennisvereniging TC Etten

Tennisvereniging TC Etten is opgericht in 1964 en heeft rond de duizend leden. Het tennispark de Koekoek van TC Etten is uniek gelegen in een bosrijke omgeving. Ons park heeft dertien verlichte gravelbanen. Deze banen worden goed onderhouden door onze eigen ervaren groundsman die zorg draagt voor de kwaliteit voor onze banen. Voor de jeugdleden is er een tennismuur aanwezig en zijn er een tweetal mini-banen. Ook zijn er enkele speelvoorzieningen.

Verder bieden wij op het park een gezellig gemoderniseerd paviljoen. De kantine wordt gedraaid door leden die hun bardienstverplichtingen vervullen. Voor de ontspanning, voor en na de wedstrijden, zijn er terrassen aangelgd die uitzicht geven over een deel van de banen. Eén van die terrassen zijn voorzien van verwarming zodat ook op koudere tijdstippen lekker buiten gezeten kan worden.
Indien u meer informatie wilt omtrent een lidmaatschap bij TC Etten, kunt u voor meer informatie terecht bij de ledenadministratie van TC Etten, tel. 076-5033309 of een van de bestuursleden.

Inschrijven voor het lidmaatschap is mogelijk via het inschrijfformulier. Dit formulier is te vinden bij de rubriek 'Lidmaatschap'.

• Alleen op afspraak
  • Zie het traningsschema voor openingstijden

Tennisclub Etten
Hogeweg 17