Geopend tot 16.30

sportclubs - KNHS - kaartoverzicht

KNHS

De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) is met ruim 212.000 leden één van de grootste sportbonden van Nederland.

De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) is de Nederlandse sportfederatie voor de
paardensport.

De KNHS behartigt de belangen van de aangesloten verenigingen en haar paardensporters, zodat zij de paardensport zo goed mogelijk kunnen beoefenen.

Het KNHS is lid van de internationale paardensportorganisatie Fédération Equestre Internationale (FEI).

Ruiters moeten bij de KNHS aangesloten zijn om te kunnen deelnemen aan hippische wedstrijden die georganiseerd zijn door de federatie of door aangesloten verenigingen. De acht aangesloten disciplines zijn: dressuur, springen, mennen, eventing, de aangespannen sport, voltige, reining en endurance. De wedstrijden worden verreden per kring en regio.

• Servicedesk is op alle werkdagen van 8.30 tot 16.30 uur telefonisch bereikbaar
  • Servicedesk is op donderdag tot 19.00 uur telefonisch bereikbaar

Sluit om 16.30