Avanti Wilskracht Omnisportvereniging

Bij Avanti Wilskracht Omnisportvereniging kunt u terecht voor diverse takken van sport zoals voetbal, handbal, zwemmen, gymnastiek / streetdance en een fit en actiefprogramma.

Fit en actief is een programma wat zich richt op mensen uit de doelgroep 55+ wonend in Enschede Oost. Om deze doelgroep meer te kunnen bieden is er door Het Fysio Team en Avanti Wilskracht een nieuw product ontwikkeld. Een laagdrempelig en structureel sport- en beweegaanbod dat veilig en verantwoord is. Het doel is on mensen meer in beweging te krijgen in een actieve zetting waarbinnen het sociale gebeuren centraal staat.

• Uitgifte nieuwsbrief

Avanti Wilskracht Omnisportvereniging