Enkhuizen Harddraverij Vereniging

Mocht u de harddraverijvereniging een goed hart willen toe dragen, lid worden kan altijd. Voor € 5,00 per jaar steunt u de vereniging en geeft tevens toegang voor twee personen op de baan. Een mailtje naar jolandaappelman@hotmail.com en het is geregeld. U brengt natuurlijk ook even een bezoekje aan de websites van onze sponsors die de jaarlijkse harddraverij mogelijk maken. U kunt ze vinden onder de link 'sponsors'. Voor de kortebaandraverij van 20 september 2012 is het mogelijk om een paard te sponsoren. Wilt u uw bedrijf verbinden aan één van de paarden (vermelding in het programmablad, op de website en de bedrijfsnaam wordt uiteraard op de draverijdag omgeroepen) neem dan contact met ons secretariaat. Voor de kosten hoeft u het niet te laten.

maandag?
dinsdag?
woensdag?
donderdag?
vrijdag?
zaterdag?
zondag?

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De sportclub-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Enkhuizen Harddraverij Vereniging