Atledo Atletiek- en Trimvereniging

Atledo is een atletiek- en trimvereniging met tal van mogelijkheden voor jong en oud.
Bij de afdeling Technische atletiek kunnen alle verschillende loop-, spring- en werponderdelen (zoals bijvoorbeeld sprinten, hordelopen, hoogspringen en kogelstoten) getraind worden.

Hierbij worden de atleten onderverdeeld in leeftijdscategorieën zodat iedereen kan trainen met zijn/haar leeftijdsgenoten. Atledo biedt technische atletiek aan voor alle leeftijden van kleuters (4 - 5 jaar), pupillen (ca. 6 - 10 jaar), junioren (ca. 11 - 18 jaar), senioren (ca. 19 - 35 jaar) en ook masters (35 jaar en ouder).
Atledo beschikt over een groot aantal varianten in trimmen, hardlopen, sportief wandelen, nordic walking of ouderen in beweging. Op verschillende dagen (door de week én in het weekend) en tijdstippen (voornamelijk s'avonds maar ook in de ochtend of middag) biedt Atledo trainingen aan.

* Trimmen.
* Lopen (serieuzer en wedstrijdgerichter lopen).
* Wandelen (sportief wandelen of Nordic Walking).
* Ouderen in beweging (bewegingsprogramma met veel variatie voor ouderen).

• Alleen op afspraak

Atledo Atletiek- en Trimvereniging