MFC De Plataan

Gesloten (do 08.00 - 23.45)

Toon openingstijden

sportclubs - MFC De Plataan - kaartoverzicht

MFC De Plataan

SportSpectrum staat voor begeleiden, ontwikkelen, realiseren, beheren en exploiteren van sport-, recreatie, onderwijs en welzijnsvoorzieningen, alsmede het organiseren en uitvoeren van een scala aan bewegingsactiviteiten. Wij zijn een bedrijf met ruim 60 fulltime formatieplaatsen en ca. 110 medewerkers, gevestigd in Alphen aan den Rijn.

Het vervullen van een regionale functie door de spin in het regionale sportweb te zijn, waardoor de locale sportaanbieders professioneel en optimaal gefaciliteerd kunnen worden en verbinding wordt gemaakt tussen kennis, bewegen en maatschappelijke doelen.

MFC De Plataan is een van de multifunctionele accommodaties die door Sportspectrum beheerd wordt. In de kern Boskoop staat sinds 2007 multifunctioneel centrum De Plataan, een prachtige accommodatie voor sport- en sociaal culturele doeleinden. Scholen hebben er gymlessen, sportverenigingen gebruiken de voorzieningen, culturele organisaties en kinderopvang maken gebruik van de ruimtes en de combinatiefunctionarissen organiseren er beweegactiviteiten en culturele activiteiten.

Het sportgedeelte van De Plataan is NOC/NSF gecertificeerd. Alle sportverenigingen (die binnen sporten) kunnen wedstrijden organiseren naar de eisen en normen van hun landelijke bonden. Daarbij komt dat De Plataan meer mogelijkheden biedt dan de oude sportzalen. Zo heeft De Plataan bijvoorbeeld 9 wedstrijdvelden voor badminton, 3 wedstrijdvelden voor volleybal en een combiveld voor zaalvoetbal, handbal, hockey en korfbal.
Ook voor sociaal culturele activiteiten biedt De Plataan uiteenlopende mogelijkheden. Verschillende ruimtes met uitgebreide voorzieningen zijn aanwezig. De Plataan verbindt!

Expertises

Er zijn nog geen expertises ingevuld voor MFC De Plataan