Caesar Atletiekvereniging

De vereniging probeert zowel de beginnende als de gevorderde atleet of loper tot zijn/haar recht te laten komen. Onze trainers/trainsters staan garant voor enthousiasme en deskundigheid.. Plezier in bewegen, werken aan conditie of sportief presteren: AV Caesar biedt voor elk wat wils.

Mannen en vrouwen, jongens en meisjes van uiteenlopende leeftijden en diverse niveaus trainen één of tweemaal per week in diverse groepen en categorieën, algemeen of specifiek gericht. Zo kan eenieder de inspanning leveren die bij zijn/haar doelstelling past. M.n. loopsters vinden het geruststellender om niet meer alleen in de avonduren de weg op te moeten. Onze gravelbaan is een veilig alternatief, ook wat de ondergrond betreft (minder blessuregevoelig). Bovendien speelt het gezelligheidsaspect voor velen een niet onbelangrijke rol. Je maakt er nieuwe vrienden en vriendinnen, soms voor het leven. Clubliefde en teamgeest bestaan hier nog echt !

Jong geleerd is oud gedaan, zegt het spreekwoord. Vandaar dat de jeugd bij onze vereniging al terecht kan vanaf 6 jaar. Atletiek is een boeiende, veelzijdige en afwisselende sport. Spelenderwijs leer je de basisvormen en technieken van lopen, springen en werpen.

Caesar Atletiekvereniging
6190AD Beek