Gelderse Sport Federatie

Gelderse Sport Federatie (GSF)
Voor u als werkgever is het van belang dat uw personeel fit en vitaal is. Dit voorkomt ziekteverzuim en draagt bij aan de prestaties van een werknemer. De Gelderse Sport Federatie biedt graag hulp.

De Gelderse Sport Federatie coacht gemeenten op het gebied van sport en bewegen. Door middel van uiteenlopende diensten, wordt hulp geboden bij het creëren of behouden van een gezond sport- en beweegklimaat. Ook binnen uw gemeente.

Al op jonge leeftijd is sporten en voldoende bewegen belangrijk. Ook in dit geval geldt: jong geleerd is oud gedaan. De Gelderse Sport Federatie biedt een breed pakket van (bewegings) activiteiten om onderwijsinstellingen te helpen een uitgebreid beweegaanbod te creëren. Op deze manier zorgen we er samen met kinderopvangorganisaties en scholen voor dat kinderen in beweging komen en blijven.

De Gelderse Sport Federatie helpt sportverenigingen met advies op maat. Door inzet van verschillende projecten kan op uiteenlopende vragen en wensen worden ingespeeld.

• Alleen op afspraak

Gelderse Sport Federatie