Atletiekvereniging AV 34

Welkom bij de Apeldoornse Atletiekvereniging 1934 (AV '34). Bij ons kan je kennismaken met de atletiek. De atletieksport kent een veelvoud aan onderdelen waaronder werpnummers, springnummers, loopnummers, wegatletiek en de crossdiscipline.
Atletiek is daarom ideaal om een brede sportieve basis te ontwikkelen en te behouden.

Atletiek van AV '34
Alle atletiekonderdelen zijn het hele jaar door te beoefenen bij onze veelzijdige vereniging. AV’34 maakt gebruik van een mooie atletiekaccommodatie in het Sportpark Orderbos. De vereniging heeft als doel om al haar leden atletiek te laten bedrijven in de ruimste zin van het woord. Daarom is altijd gekwalificeerde begeleiding en voldoende materiaal aanwezig.

Atletiekvereniging AV 34
Sportpark Orderbos 5