Karatevereniging Funakoshi

Karatevereniging Funakoshi is opgericht in 1972. Sinds die tijd heeft de vereniging de nodige successen behaald; belangrijke kampioenschappen werden gewonnen en er werden diverse geslaagde evenementen georganiseerd.

Het grootste succes was en is echter dat we erin geslaagd zijn om karate voor iedereen een toegankelijke en aangename sport te maken. Mannen en vrouwen, jongens en meisjes van 5 tot 75 jaar trainen met veel plezier bij onze vereniging.

De combinatie van zelfverdediging, veelzijdige lichamelijke oefeningen en een ontspannen, maar serieuze manier van lesgeven, spreekt sportieve mensen van alle leeftijden aan.

Als je ook wilt kennismaken met de enerverende karatesport, stap dan gerust eens binnen bij één van onze afdelingen. Om te kijken of voor een gratis proefles. Je bent van harte welkom.

Ruim 500 mannen en vrouwen, jongens en meisjes trainen karate in één van onze dojo's in Alkmaar, Heiloo, Schagen, Heerhugowaard en Schoorl. Heb jij ook belangstelling kom dan een proefles volgen bij één van onze beginnersgroepen. Er is nog plaats voor nieuwe leden. Je bent altijd van harte welkom en word je lid van onze vereniging dan krijg je van ons een gratis karatepak!

maandag?
dinsdag?
woensdag?
donderdag?
vrijdag?
zaterdag?
zondag?

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De sportclub-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Karatevereniging Funakoshi